Badania

Nasze badania polegają na zadawaniu pytań i szukaniu odpowiedzi, zawsze o podłożu naukowym.

Oferujemy badania powiązane z prowadzonymi przez nas audytami, ale w możliwości realizacji tylko poszczególnych wybranych z oferty:

  • Badania marketingowe
  • Badania marki, wizerunku i brandingu
  • Badania satysfakcji klientów i klientek oraz osób pracujących (np. 365)
  • Badanie zaangażowania osób pracujących
  • Badania jakości obsługi klientów i klientek
  • Badania produktu, segmentacja i profilowanie
  • Foresight strategiczny
  • Badania UX

Realizujemy badania związane z zarządzaniem projektami, w tym społeczne dla jednostek samorządowych (konsultacje społeczne, ewaluacje itp.)

Opracowujemy dokumenty, takie jak:

  • Raport o stanie Miasta / Gminy
  • Analiza i strategia rozwoju Miasta / Gminy
  • Strategia promocji Miasta / Gminy
  • Strategia rozwoju usług turystycznych
  • Lokalne programy rewitalizacji
  • Analiza popytu pod kątem studium wykonalności
  • Różnorodność i integracja Miasta / Gminy
  • Diagnozy Demograficzne

Badania i raporty opracowywane są metodam:

  • PAPI (paper and pen personal interview) – rodzaj wywiadu osobistego z użyciem kwestionariusza
  • CAWI (computer assisted web interview) – rodzaj badania z użyciem narzędzia mobilnego bez asysty ankietera lub ankieterki
  • IDI (individual in-depth interview) – indywidualny wywiad pogłębiony
  • FGI (focus group interview) – zogniskowany wywiad grupowy
  • Desk Research – metoda badawcza opierająca się na gromadzeniu, przetwarzaniu i analizowaniu danych i informacji z istniejących źródeł takich jak statystyki publikowane przez różne organizacje, dokumenty urzędowe, wyniki innych badań społecznych i marketingowych
  • Tajemniczy Klient lub Klientka
  • Eyetrackin

Połącz siłę różnorodności z harmonią wellbeingu - odkryj DoneWell!

Zapraszamy na bezpłatne 25 minutowe konsultacje bądź do kontaktu poprzez formularz elektroniczny.

Skip to content